søndag den 13. januar 2013

Netflix på Chromebook

Netflix er én webservice jeg er blevet rigtig glad for. Fantastisk at man kan komme til at se film og TV serier - nå man har tid/lyst til det. Når jeg er hjemme bruger jeg som regel mit Apple TV til at komme på Netflix med. Det er let og fungerer meget fint med den lille fjernbetjening der er til Apple TV. Det er dog ikke kun den store skærm jeg bruger, jeg ser også ofte Netflix på iPad, Android Tablet og computer. Når det er på Windows eller Mac, så benytter Netflix Silverlight til visningen i browseren. Derfor havde jeg egentlig udelukket muligheden for at bruge Netflix på min Chromebook. Nu er jeg temmelig nysgerrig, så det skulle prøves. Det virker over al forventning. Bare gå ind på netflix.dk - log ind og flad ud til film på Netflix. Her er der altså ikke tale om en Chrome App, men bare Netflixś website. Der er dog noget der tyder på at Netflix findes som en Chrome App - bare ikke i Danmark.


1 kommentar:

  1. En af mine twitterbekendte hævder, at han ikke kan se Netflix med CB:
    Anthony Hook @anthonyrhook
    @oveucsj They don't have the plugin for the ARM (Samsung Series 5) yet :(

    Kan det være rigtigt? Har du et råd - eller er det bare sådan, at vi i DK er heldige?

    SvarSlet